En massa pladder

Idag var jag ledig från skolan så jag åkte in mot Fridhemsplan och mötte upp Emma så satt vi på McD och mest pratade tills hon åkte hem och jag till Hallonbergen för att gå Riskettan. Det gick ju bra det, lär sig mycket! Och dessa kurser är inte så jobbiga och tråkiga som alla säger. Trots att jag varit väldigt trött idag. Jag la mig halv sex imorse efter att ha läst sen typ halv elva på kvällen...
Läste ut en bok och började sedan på en ny som jag nyss läst ut också! Jag blir fast, FAST!
 
Imorgon är det skola då.. Men bara en lektion- bild. Och det är ju inte så farligt. Sen blir det jobb och efter det hem!
Torsdag- skola och jobb igen, fredag- skola och HELG! Blir nog utgång med Erica, men väldigt billigt får det bli eftersom att jag inte kommer att ha några pengar förrän på onsdag= löning.
Herregud.. En vecka! Hur ska jag klara mig??
 
Hur som.. Jag är ganska uttråkad nu kan jag säga. Vet inte vad jag ska göra trots att jag ändå inte orkar med något. Det känns som att jag rört mig för lite idag. För få händelserika händelser.
Har ändå inget mer att säga men jag känner att jag fyllt ut inlägget ganska duktigt trots att jag inte sagt nåt riktigt vettigt :P
 
Btw, 2 månader och en dag sedan jag och Erica for till Magaluf, saknar semester, värme, frihet och party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0