Update

Ja, Maxine med lugg, utan lugg. Haha alternativ ett ser ju inte allt för lockande ut
 
Har nyss duschat och ska snart göra mig klar för att sova. På bildlektionen idag så hann jag äntligen klart med min akrylmålning innan deadline, vilket jag inte trodde! Och jag hann till och med göra klart min portfolio :D
 
Efter skolan så åkte jag hem och strax över sex gick jag ner och mötte Catta, mammas kompis för att övningsköra! Det gick faktiskt jättebra men jag tror att jag är lite fartgalen.. Gasar lite för mycket mesta tiden hehe
 
Men! Skola och jobb imorgon då, bör sova för att komma upp för jag är ganska trött av nån konstig anledning :S
Aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0