Update

Hallå där!
Gick upp strax efter nio idag för att vara i skolan klockan elva och möta upp tjejerna i min UF grupp för att starta ett konto hos SEB till vårat företag och registrera oss på UF-hemsidan :)
Efteråt blev det lunch med Emma A och Vickan sen gick jag förbi Inn och Finn för att köpa läppstift, ögonskuggor och sminkborstar, behövligt! Billigt och bra hehe
Jag stannade förbi Kista också och hämtade ut ett brev på posten och fixade det hos Nordea, har nämnligen fixat ett nytt kort och nu är jag hemma för att strax hämta lilla Ian på dagis.
 
Emma är också på väg hit så vi ska fixa oss och sedan bege oss till Sasan runt fem :)
 
Men måste bara skölja håret innan jag ska hämta plutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0