Tar ut lite aggressioner



Sitter just nu och arbetar på en argementerande text på filosofin och jag kan ju säga att det är inte speciellt enkelt för man kan ju inte ens tänka pga allt oljud den här klassen gör... Det är inte mitt problem om de inte vill arbeta men man kan väl tänka lite på andra som vill? Om man ändå inte jobbar effektivt kan man lika väl gå ut och prata. Sedan kan jag ju inte säga att jag är värsta engeln när det gäller att vara tyst i klassrummet men jag sitter inte bredvid nån som försöker jobba och skrattar och skriker när man pratar och tror att personen sitter fem meter bort haha
Hur som helst, jag är stolt över vad jag hittills åstadkommit och jag har bestämt mig för att skicka in den här utkast uppgiften, frivillig läxa så att jag kan få lite feedback :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0