Pinch punch first day of the month!

Jaa... Idag har det då varit skola, det var ganska chill. Jobbet också. Eller ah, de två första timmarna gick asbra, resten skit... Irriterande jaa
Men jag mötte upp Erica i Fridhemsplan och vi satt och snackade i ett par timmar innan vi åkte hem :) Det var trevligt för vi ses ju inte så ofta nu när hon inte jobbar kvar på Provoice, sen ses vi ju inte varje helg och dessutom är det inte sommarlov...
MEN! På höstlovet blir det grejer det! Kryssning med mina tjejer :D
 
Imorgon är en ny dag och jag hoppas på det bästa jaa. Annars har jag inte mycket mer att säga.. Bör gå och lägga mig nu så godnatt!
En lycklig Erica de första minuterna efter vi kommit fram till hotellet i Magaluf. En bra (minnesfull minst sagt)vecka väntade!
Men dags to face the facts-
Pinch punch, first (second?) day of the month no return!!

Kommentarer
Postat av: E r i c a ♥

Ååh! Ja vi får försöka jobba lite på det där, men det var ju liiite lättare när man hade lov + jobbade tillsammans.. men vi löser det! Bara 3 veckor till höstlovet nu ;)

2012-10-08 @ 12:08:34
URL: http://stargrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0