Lycka

Jag har haft en bra kväll ikväll och jag är verkligen glad över att ha en sån underbar bästavän som jag har, vi har pratat mycket ikväll.
Vill även dela med mig om en låt som jag får bra minnen av, den får mig alltid att må så himla bra och gör mig på bra humör, men tur att jag inte lyssnar på den för ofta utifall att jag tröttnar på den. Champange showers (hur det nu stavas) med LMAFAO får mig alltid på gott party-humör men den här låten får mig alltid på så bra humör för den är så enkel, textmässigt då, och jag känner verkligen att jag vill vara lycklig hela tiden! Den gör mig lycklig hehe
ALLA DANSAR I MÅNSKENET!!
 
Den här videon gör låten bättre också haha, det är  bara att dansa, finns inget mer. Med en själv, en till eller fler. Myyys
 
 
Jobb kl 2 imorn också, skönt att det inte är tidigare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0