Kickoff

Cha där!
Just nu sitter jag i sängen och äter smörgåstårta med Lana Del Rey ;)
Ska snart göra mig i ordning för att möta upp Lilian och Alexandra. Vi får se vad det blir för utgång, spännande ;)
Igår var det ju kickoff med jobbet och det var faktiskt trevligt trots att de flesta man känner har slutat. Mathias och Sofia var jättemissnöjda med sitt bord (mittenbordet) så som många andra så de kom alltid till det coola bordet- mitt!
Vi vann även en sångtävling och fick en massa godis :D
Efter det så drog jag, Matte och Sofia till tuben, Sofia åkte hem och jag och Matte åkte till stan för att möta Erica, Emma och Emma. Vi skulle gått till Pure egentligen men hann inte i tid tills innan gästlistan stängde så vi sket i det och drog till Amnesia istället :P Inte varit där tidigare men helt okej, inte värsta höjdargrejen dock.
Det blev att jag sov hos Mathias och jag lyckades få med mig hans sköna hoodie som han vann på jobbet i torsdags! Den är min nu och förevigt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0