Back on track!

Nu är jag back on track!
Natten till tisdag blev jag assjuk, det händer inte ofta och jag är fortfarande inte helt frisk men nästintill! Jag går på pencillin och proppar i mig en massa värktabletter hehe
Ska äta strax, sen duscha och så harj ag några ärenden att göra. Jag känner mig såååå äcklig! Usch!
Men nu måste jag sätta igång så att jag hinner med saker :) ville bara uppdatera att nu lever jag igen och jag får komma ikapp med dagens foton också :)
 
Jessica var på besök här igår och tog kort på småkillarna haha, sötnosisar!

Kommentarer
Postat av: Jossaan

Hahahaha första bilden ser ut som "maaan, are you serious?!" ;D

Svar: Haha aah sant! :D
Maxine

2012-10-05 @ 15:03:36
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0