Update om dagen.

Hela FYRA gånger har jag fått kommentarer på jobbet idag om att jag är så brun haha! Det var typ 2½ veckor sen jag var i Egypten och nu lägger folk märke till att jag blivit brun :P
Men det är kul! Själv tycker jag bara att allt försvunnit men men. Man kan ju aldrig lita på sig själv när det gäller sånt.
För övrigt har jag världens huvudvärk men har tagit en värktablett som jag fick av Saron på jobbet, snällt nog!
Tror att jag behöver lite näring också så nu kokar jag upp nudlar. Inte för att det är så mycket näring men det är mat iallafall. Typ, haha!

Jag har faktiskt hunnit med mycket idag! Vaknade och gjorde mig i ordning, mötte upp Sasan i Kista i ca 40 min mest för att gratta honom! Han fyller 20 år idag så grattis min finis! (Tror inte att han kommer att läsa men ändå :P) Erik mötte upp oss också innan jag drog mot skolan då jag och Alex hade en redovisning. Det gick väl bra tror jag :)
Sedan var det lunch och jag och Alex satt i Rålis och solade och åt! Klagar INTE på vädret kan jag ju verkligen säga. Sen fick hon migrän så jag skulle följa med henne för att kolla upp det och då blev det ingen mer skola. Missade svenskan men vi pratade bara om redovisningen som vi ska ha då och Sofia fixade det åt oss som tur var!
Hon mötte mig och Alex i stan lite senare för jag behövde köpa shorts (check!) och Alex med. Sen åt vi på Jensens Bofhus innan jag och Sofia drog till jobbet. Gick sämst idag, verkligen. Tror att det var mest pga min jobbiga huvudvärk så nu är jag hemma!

Update kommer senare om inlägget tidigare. Blir så frustrerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0