Två uppgifter klara! One to goo

Ååh jag har pluggat sen jag kom hem från jobbet vid tio och nu är det en grej kvar som måste göras innan jag kan lägga mig.
Har prov på det imorgon men jag är lättad över att två stora uppgifter äntligen är inlämnat. Det börjar rulla på nu!
Skulle ha gått upp kl 9:15 men vad gör man?? Man vaknar först 4 på morgonen, kan knappt somna om och tillslut vaknar man upp IGEN och klockan är 05:40. Sen dess har jag varit vaken. Jag hann städa upp i mitt rum innan skolan så det var nice, sen mötte jag upp Alexandra i Fridhemsplan och vi satte oss på gräsmattan vid vattnet nära skolan och åt frukost/lunch innan vår lektion började. Sedan hade vi en håltimme och hon var så trött att hon somnade stackarn hehe
För övrigt har jag haft två presentationer idag, skulle haft tre stycken och ett prov men provet var inte obligatoriskt så jag sket i det och den tredje sköt jag och Alex fram till torsdag istället. Hon var så nervös!

Efter skolan var det jobb dårå och det gick kefft typ.. Lyckades få in NÅT iallafall. Tror bara att det kändes sämre än vad det egentligen var.
Kom hem och har pluggat. Gjorde nyss nudlar då jag kom på att förutom en knäckemacka har jag inte ätit sen strax innan 11. Det är över 12 timmar sen!! Fattar inte hur jag inte kommit på det.


Jag hade lite roligt när Alex hade somnat!

Och passar på att visa två bilder som Erica la upp från igår när jag, hon och Keisha var i Rålis efter jobbet. Sen gick Keisha och då kom Mathias, David och Leon!


Jag och Matte bytte jacka/tröja haha. Schnyygt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0