Mattegeni!

För ca en halvtimme sen lämnade jag Erica vid tunnelbanan (btw, SL är förjävligt och förvirrande... -.-)!
Vi jobbade tillsammans, jag kom en timme tidigare och jobbade, och sedan när vi slutat drog vi + en annan tjej från jobbet till McD och lite spontant sådär när Erica och jag satt på tuben hem bestämde vi oss för att båda dra hem till mig så att vi kunde plugga!
Dock så blev det att HON lärde MIG matte och vi gick igenom TVÅ HELA MOMENT! Så stolta över oss, stört.
Jag har nämnligen ett kompletterande prov i veckan (när det nu är..) på allt som jag missat och hon är grym :)

För övrigt- måste bara lägga in- vissa folk saknar respekt. Förstår inte hur jag lyckas hamna bland dessa folk, blir så frustrerad.

Men nu måste jag sätta igång att kopiera mina anteckningar från svenskan till Sofia och sedan måste jag sova!

PÅMINNELSE:
* Maila mattelärare och fråga om provet
* Skicka bild på dem Converse jag vill ha till Johan!


Hah! Förvånande? Nääh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0