Jag vill också ta studenteeeeeen

Hei!
Kom nyligen hem och innan jag skriver här måste jag alltid först kolla FB och bloggar hehe, kollade även min mail nu och skolans online. Men med det klart kan jag lägga tid på detta (bra prioritering?)!
Har varit i skolan idag (efter en tuff ansträngning att vakna och komma upp). Kom lite sent dock men jag missade som tur var inget!
Därefter åt jag med Alex och sen drog vi snabbt till T-Centralen. Hon köpte ny hårfärg och jag passade på att köpa en läppmojja. Hann använda den på tunnelbanan direkt efter och nu är den borta (!!!!!!!!), så jävla himlans frustrerande.......
Men jag åkte till Gullmars och blev upphämtad av Johan och hans pappa, vi åkte till Nacka Gymnasium och såg Johans kusins utspring och när hon åkte iväg på flaket. Jag blev så sugen! Men men, ett år kvar bara ;)

När hon hade åkt tog vi oss hem till henne och familjen ut till Värmdö. Fattar inte att jag aldrig varit där tidigare haha, men det var jättefint och trevligt!
Plus att Sandras (Johans kusin) kompis kom till studentmottagningen och hade med sig sin nya kille- Sahan!! Har inte träffat honom sen sommaren 2009 typ. Jätterandom haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0