Helgen

Hela mitt inlägg försvann för att internet la ner men jag gör ett nytt försök!
Lite ångest att det typ är 21 grader ute och jag sitter inne för att plugga och städa. Blir på så dåligt humör då!
Men jag skulle kunna sammanfatta helgen lite kort (får se hur kort det blir he he)
Fredag: Firade Sasans 20-årsdag och jag hade jättetrevligt! Alexandra kom så jag var med henne och Erica för det mesta. Emma med men hon drog hem tidigt. Och jag kände de flesta där så det var kul att se folk man kanske inte sett på ett tag!
Lördag: Jag lyckades efter många vaknanden och omsomnanden att vakna a 16.40 (!!) och jag gjorde mig i ordning för att möta upp Erica och då åkte vi till Fridhems och åt sushi (såå gott! Åt det till frukost också haha) och när vi var klara drog vi ner till Rålis där vi väntade på David och Mathias. Under tiden satt vi med ett random gäng som ville att vi skulle vara där. Sen var det bara ett sammanträffande att en av dem är Johans barndomsvän :)
Killarna kom sen och vi satt och snacka och spelade spel! Fick Alexandra att komma också men hon var tyvärr inte där så länge. Hittade en igelkott också! Jättegullig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0