Förberedelser inför sommarlovet!

Jag vet att jag är jättedålig nu på att uppdatera men jag har jobbat SÅ mycket, varit i skolan, varit upptagen hela helgerna att jag knappt hinner plugga och när jag väl har tid över så är det plugga jag gör. Så jag kan tyvärr inte prioritera detta nu...
Imorgon är det matte nationella. Jaa... Aldrig fått G i det. Men nu måste jag! Skulle bli ÖVERLYCKLIG. Verkligen ÖVERlycklig haha
Men jag måste plugga till det nu (borde egentligen jobba idag men nej, så kan det inte bli) så jag får återkomma säkert ikväll när jag har mer tid! Måste ju visa mina inköp från Egypten! För typ två veckor sen, haha


Mina mördar cupcakes som jag gjorde för nån vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0