Egypten!

Okej, 7 min kvar av internet sa fort far det ga!
Hittills har allt gatt bra här och det är fint väder och varmt! Har mest bara varit pa hotellet tills nu men lite senare ska vi ta oss till stranden. Sen kan jag även säga att det är all inclusive här sa gratis mat och dryck osv! Skitnice. Dem gör jättegoda drinkar ocksa!
Enda problemet är att jag har fatt minst 35 myggbett bara inatt och det var en helvettes sömn! Men förhoppningsvis blir det bättre inatt heheh

Har inte sa mycket mer att saga och det blir förmodligen mer uppdatering under veckan. Dock sa är hotellets internet väääldigt segt sa vi h'far se hur mycket talamod jag har!

Hej svejs pa ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0