Uppdatering

Som alla andra gör så börjar jag min mening med att klaga på det äckliga vädret. Jag hade uppskattat det lite mer om Sverige inte var så schitzofrenisk. Självklart så visste jag att det skulla snöa igen, och det här är inte sista gången heller men kan inte allt bara tas på en gång istället för att man ska bli beskviken varje gång??? Hur kan det i början av veckan vara typ 18 grader och på ca fem dagar gå ner till minst 0-gradigt och hagla och snöa??? Fattar ingenting.

Aja, med det sagt så äter jag frukost, eller vad man nu ska kalla det. Jag är barnvakt men båda killarna sover middag. Skulle behöva städa upp lite här hemma innan dem vaknar men vi får se. Vid 4 kommer mamma hem från jobbet och då ska jag försöka komma iväg till pappa så fort som möjligt! Har inte varit där sen vid jul, eller möjligtvis nångång efter det. Mina prioriteringar är inte de bästa måste jag ju säga.

Och förövrigt så har jag blivit smittad av Sofia igår när vi var hos Sasan. Jag är seg, snorig och täppt (på samma gång!) och jag har jätteont i ena halsmandeln, svårt att svälja. Men förhoppningsvis är det här nåt som inte är långvarigt för det kom inte så plötsligt på en gång och jag hoppas på att det inte eskalerar och tillslut försvinner!




Förresten, är jättearg och förbannad. Sasan klickade på "skaffa timeline"-knappen på min FB och jaa, då har man äckeltimeline!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0