Snyppsnapp snut, så var lovet slut!

Jag vill bara säga att jag är väldigt sorgsen över att lovet är över... :(
Det var så skönt och jag lyckades med mycket!
Har varit med Kidah, Johan, Nicole, Emma och Bella, Willy... Har jag glömt nån?
Skulle ha träffat John och Isaak men de blev det inte av hehe

Har hunnit se klart nästan alla True Blood säsong 4 avsnitten! På tiden det!
Och idag hade jag ont i magen på morgonen och mådde illa så det blev ingen skola men mötte dock upp Kidah och åt lunch på Falafel Kungen och Keisha kom lite senare. Åkte dock förbi skolan en liten stund mestadels för att prata lite med min mentor och sen åkte jag till jobbet, började vid fyra och jag må säga- det har varit en väldigt bra säljdag idag!

Tänkte visa upp några nya fynd (som jag skulle gjort för några dagar sedan) men det får bli ett enskilt inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0