På akuten

Okej, nu har jag och John suttit på akuten i timmar och det är denna jävla väntetid man måste stå ut med. Men förhoppningsvis är vi klara snart så att vi kan åka hem.
Han väckte mig imorse och fråga om jag kunde följa med honom och jag tänkte att jag kan passa på att skriva nu när man ändå bara sitter här och väntar. Mormor är hemma hos oss och jag hoppades på att kunna vara hemma längre eftersom att jag typ alltid är upptagen när hon ska komma... Sen ska jag sova hos Johan och hans släkt ska komma för att fira hans syster. Kommer väl missa det med...
Men jag klagar inte, självklart är jag här för en vän för att slippa sitta själv på en akutmottagning i timmar. Det hade ju liksom inte skadat att skynda på lite. jag ska försöka höra av mig sen igen!


Min baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0