Övernattning hos Sasan

Hej tjolahoppsan!
Jag kom hem för någon timme sen efter att ha sovit över hos Sasan.

Det är nackdelen med att ha tidiga veckor i skolan för jag har problem med att somna och när jag väl gör det så måste jag typ 4-6 timmar senare gå upp och så är det i fem dagar så jag tappar mycket sömn så igår var jag då hos Sasan och vi spelade kort, kollade på videoklipp, lyssnade på musik och pratade. Jag var så pass trött att jag inte ens märkte att jag somnade...

Hade det iallafall jättetrevligt och vi bytte bilder som vi ritat till varann. Men jag har lovat att inte lägga upp den haha, han är lite för självkritisk och vill inte att folk ska få se :(

Idag ska Shacko firas (Keisha och Chantells kusin) så jag och mamma ska dit och senare ikväll kommer förmodligen Sady och det ska bli mysigt! Jag jobbar nämnligen tidigt i några timmar imorgon plus att inatt ska man flytta fram klockan en timme så jag kommer vara väldigt trött till jobbet om jag skulle gå ut ikväll.

Här är en bra låt som Sasan visade mig:




Och en bild som han tog på mig efter att ha kastat massa chips i ansiktet på mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0