Ny vecka väntar

Passar på att uppdatera lite här nu innan jag ska lägga mig.
Har nyss gjort rent badrummet (nu förstår jag vad folk alltid menat med att söndag är ångestdag!) och Johan var här ett tag.
Jag sov ju hos honom inatt och kom dit ganska sent så vi var uppe ett tag innan vi somna, sen när vi vaknade och väl gick upp gjorde vi i ordning oss för att åka till Mariatorget och äta sushi till frukost/lunch hehe. 
Ganska lugn dag och inte så händelsefull men det är väl det man siktar efter inför en ny vecka?

Oh well. Nu bör jag väl sova. Imorgon blir det skola och sen jobb! Vanliga tråkiga rutiner haha (och världens sämsta lektioner som väntar..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0