Motivationstips??

Jag har ett mål som jag verkligen vill uppnå fram till sommaren. För ni vet på vintern så lägger man ju automatiskt på sig lite, vet inte hur dedt är med er men jag vet att det bara inte är jag haha.
Jag vill fixa en ganska "fit" kropp så att jag känner mig nöjd. Jag känner inte att jag måste gå ner i vikt för jag är nöjd med mig själv på det sättet. Jag vill bara att allt ska bli lite mer fast hehe. Magen har jag sen 5an (ungefär när jag slutade basketen) velat ha mer fast framför allt och allt jag behöver är motivation för att jogga nån gång i veckan och göra situps. Men jag orkar aldrig ta mig tid till det!
Har någon tips på att finna motivation till att småträna lite?? Snälla, jag behöver verkligen förslag för det är något jag vill för en gångs skull åstadkomma haha

Som sagt- jag vill inte ändra "diet", gå ner i vikt eller något sånt. Bara bli mer fast haha


Beach 2012 är vad som gäller! Blir ju Magaluf föfän!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Försök att göra situps när du är pigg, på kvällen innan du ska sova tex, innan/efter du ska/har duschat och när det är fint väder kan du gå ut och gå. Ge allt på idrotten! Allt sitter ju bara i ditt huvud du vet, när du vill men inte orkar, tvinga dig själv! :)

2012-03-14 @ 11:36:03
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska du göra situps: sätt en tårta på ett litet bord framför dig och ta en tugga varje gång du är uppe.

Jogga: låt någon fixa en riktig krökarfest som du bara får komma på om du springer dit.

Gymma: nä förresten, gymma suger.



Eller kom till Värmdö och träffa min pålle! Puss :)

2012-03-15 @ 08:45:46
URL: http://sandraidahelena.blogg.se/
Postat av: IDa

maxi duuuuu har så snygg kropp!!!!!

2012-03-15 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0