Lugn dag och ny vecka väntar

Nu har Johan precis gått och hela den hör dagen har varit ganska lugn och seg. Jessica och Nikeisha skulle till Kista så de plockade upp mig och vi åkte dit tillsammans och sen kom de över för middag. Strax innan de gick så kom Johan också och nu är det bara jag och mamma.
Borde lägga mig snart men är inte så trött så får se. En ny vecka gäller och mormor kommer på fredag istället. Annars har jag inget övrigt planerat än vanligt, ganska tråkigt... Eller jo, kommer förmodligen gå på begravningen på freddag också, det är tänkt men vi får se.

Har inte så mycket mer att skriva så kanske inte så kul att läsa men är ändå stolt över mig själv som kommit igång igen. Ny dator var allt som behövdes ;)
Dessutom fixade jag ju det där med att kunna lägga in bilder och musik igen. Awesooome.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0