Ljusen är tända för dem som har lämnat

Oj, att vakna kl 15.30 idag är inte okej kan jag säga. Kunde inte somna inatt och jag mådde inge bra när jag skulle upp för jobbet så jag stannade hemma och sov ut. Men jag kan ju skylla på att det är bytt till sommartid nu så i själva verket vaknade jag halv tre istället ;) hehe

Igår så var vi ju på födelsedagsfesten och när vi skulle hem så gick jag av i Kista och Sady som var hemma hos mig mötte upp mig där också och vi spenderade den resterande kvällen hos Sasan och spelade kort och en rimlek då man skulle skriva ner på papper massa rim. Till exempel: Bus, hus, mus, grus, sus, lus osv.

Vi satt med den leken i typ 1½ timme hahaha.
Nu har jag iallafall städat rummet och ska rengöra badrummet och sedan duscha. Äta däremellan också..
Senare kommer Sasan hit. Vi har ju alltid varit hos honom när vi träffats och umgåtts så nu vill han se hur jag bor.

Men jag måste verkligen ta itu med mina uppgifter nu.. Så ni får ha en fin söndag!


En rolig kväll i Kista i sommras! Emma, Sasan och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0