Lite sömn

Nu är jag hemma. Sent som vanligt men det blev sen middag hos Johan och missade tunnelbanan men som tur var så behövde jag bara vänta 4 minuter på Akalla i T-Centralen.

Måste se till att lägga mig nuu för jag har sovit lite hela veckan nu och jag måste liksom upp klockan 6 imorgon. Tidiga veckor... Suck...
Ändå föredrar jag dem bättre än mina sena haha

Skola och jobb imorgon. Kuuuul. Not.

Men nu ska man inte vara butter, det har ju varit ett underbart och årets varmaste dag idag! Heeelt underbart. Hoppas det håller i sig i åtminstone några dagar till! ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Vinn ridlägervecka på Stuteri MW i sommar



Vill du vinna en ridlägervecka med underbara hästar, söta små föl, härliga fritidsledare och andra hästtokiga tjejer!?

Då skall du gilla Stuteri MW sidan på Facebook! Thats it :D

http://www.facebook.com/pages/Stuteri-MW/112332952166564?sk=wall - Länken till Fb sidan :)

2012-03-22 @ 17:36:45
URL: http://fimilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0