Letar efter resor!

Idag mådde jag inte tillräckligt bra för att jobba. Orkade inte med tanke på att jag satt på DP och det tar såå mycket på ens energi, jag mådde redan dåligt liksom.
Nyss kollade jag på Karatefyllan. Älskar det! Men det här avsnittet var inte en av top 10 om man säger så. Eller så kanske det var för att jag var lite okoncentrerad?
När jag kom hem pratade jag i ca 1½ timme med Emma om lite olika saker men framför allt vart vi ska resa nånstans och vår destination är bestämd! Ayia Napa blir det! Om man hittar en bra resa till ett bra pris dvs..

Sen har jag pratat lite med min vän Sasan. Han håller på att rita en bild till mig hihi, han är jätteduktig!
Erica har också lovat att göra det! Men då är ju frågan när den blir gjord???? Haha

Nu ska jag gå och göra nåt annat. Tjarå!


Ayia Napa...

Kommentarer
Postat av: Josefiin

Sv; Eller huur! :D

2012-03-20 @ 10:14:24
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: E r i c a ♥

Meeh jag fixar den på lovet hihi ;)

2012-03-23 @ 23:01:11
URL: http://stargrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0