Framgångsrik dag!

Är hemma efter en hyffsat lönsam dag. Jag åkte tidigt till skolan för att gå på mattefördjupningen med Sofia. Kom iofs 25 minuter sent hehe, men jag lärde mig mycket iallafall och hoppas att det snart sitter! Jobbade lite extra på min psykologiuppgift innan skolan började och framgång där med! Samma visa blir det imorn igen, alltså gå tidigt till skolan och plugga upp med Sofia. Jag jobbar bättre där. Fast inte under lektionstid dock. Tyvärr...
Hade även en lång mattelektion och det var enkelt att hänga med. Geometri ni vet, det nästenklaste efter sannorlikhet. Heter det så? Vet i princip bara engelsk matte haha.

Efteråt hade vi psykologilektion och vi gick igenom saker inför nästa uppgift men verkligen alla i klassen var så trötta och hade dåligt tålamod. Satt och småsnackade överallt så vi fick sluta en timme tidigare haha. Det var ändå inte så viktiga saker, allt blev bara förvirrande för typ 90% av Jensens lärare (Västra åtminstone) fattar röd tråd i både beskrivning under lektionstid och på uppfiterna.

Tänkte då börja jobbet en timme tidigare så jag skulle hinna hem till Desperate Housewifes men istället så fanns det ont om headsets för typ 7 pers så jag började det bestämda tiden ändå.
Sedan hade vi en tävling idag (det brukar vi ha) och den som fixade tre ordrar först under sista timmen fick en goodiebag! Jag lyckas ALLTID (alltså då menar jag ALLTID) komma tvåa i tävlingarna MEN! jag vann goodiebagen!!
Finally! Inte värsta grejena i men själva principen att jag äntligen vunnit nåt förutom en tia att använda till godisautomaten haha

Nu känner jag att inlägget börjar bli långt så jag avslutar detta med en bild på min vinst!


Jag fick hem två bilskrapor (för när det är frost och sånt på vintern) och en burk Omega-3 med en liten sak att lägga "tabletterna" i haha. Skitvinst men kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0