EGYPTEN

Mamma ringde idag och sa att mormor bokat resa till Egypten 30e april! It's gonna be awesooome!
Blir borta i en vecka och då är det bara att satsa på solbrännan inför sommaren.

Mer uppdatering om det när jag vet lite mer.
Nu är jag och Sofia i datasalen som vår coach bokat åt oss för att jobba med uppgifter. Vet inte riktigt vart jag ska börja dock.. Antingen skriva uppsatsen med psykologi+svenska eller svenska+människan socialt och kulturellt.
De ska båda vara inlämnade snart men vi har fortfarande inte fått den completta informationen för att göra uppgifterna.
Det är nog den här skolans största problem skulle jag säga- att de är ALLTID så himla otydliga med alla uppgifter man får..
Men nu får jag se till att få det gjort!



hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

allt bra?

bloglovinbyte?

kram

2012-03-21 @ 19:01:47
URL: http://lisaaabackmanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0