Draw

Jag skrev tidigare att jag övertalade Sasan att rita något till mig för att jag tycker att han är så duktig men som utbyte skulle jag rita något åt honom. Jag hade lite beslutsångest för jag tycker inte att jag är sååå himla duktig och visste inte vad jag skulle rita men jag har nu fått det överstökat och gjorde något enkelt. Gick på kanske 40 minuter eller liknande.

Ska träffa honom på fredag förmodligen och då ska vi göra lite byteshandel ;)
Den här ska jag ge honom:



Tog bilden med min mobilkamera och då vet man ju att det inte ger verkligheten någon rättvisa. Önskar att min scanner funkade men måste köpa nån installerings-cd till för att det ska funka på den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0