Bra dag

Jag kan bara säga att idag gick super på jobbet! Tjänade typ 1076:- bara på idag så det känns ju helt underbart eftersom att det är min sista arbetsdag den här månaden!
Sen fick vi reda på att två av dem bästa coacherna ska sluta och en kille i avlyssnungen så det är ölite trist...

Annars så har resten av dagen gått bra. Det var utvecklingssamtal i skolan och allt var bra där mer eller mindre, inga tråkiga överraskningar iallafall hehe
Sen åkte jag, mamma och Nico och lunchade hos min syster, men det var hennes mamma som var hemma. Fick även lite kläder som min syster sorterat och en tröja som hon låna av mig för över ett år sen haha

Annars så har det bara varit jobb och nu hemma!
Imorgon är det skola som vanligt med sen helg! Efteråt ska jag och Sofia hem till Sasan och senare på kvällen kanske jag drar till Bredäng till Sez.
Lördag ska jag vara barnvakt åt killarna och på kvällen blir det fest i Farsta med Emma och Bella! Tror jag iallafall..


Sooo true!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0