Update

Just nu sitter jag och äter nudlar och chillar på Facebook. Lyssnar på:



Har nyss packat klart med mesta inför resan till Ayia Napa. Bara småsakerna kvar som man typ inte kan packa med förrän precis innan man åker.

Igår hängde jag med Erica, Johan, Mathias och David i Rålis med massa Årstafolk. Trevligt var det men jag har kommit fram till att de flesta Årstafolk är dumma i huvudet...
Hamza var där som jag inte träffat på typ ett år nästan! OOOOCH! Jaymin träffade jag på där som jag inte träffat på NIO år, helt stört. Han gick i min klass i tre år, fattar inte hur vi kände igen varann. Det var väldigt random hehe

Idag lyckades jag göra klart den sista skoluppgiften för läsåret. Så jävla niiice!
Och efter en del segande och trötthet här hemma så åkte jag in mot stan och mötte upp Lixa, Patti och Marika. Vi drog till Vasaparken och chilla, sen kom David, Mathias och Erica. Lixa och de drog när de kände att det blev kallt men jag, killarna och Erica stannade till nästan elva... Jag är typ fortfarande frusen -.- Killarna drog till Hellströms och jag och Erica åkte hemåt. Har varit en trevlig dag!

Imorgon blir det jobb, ska se till att komma dit tidigt så att jag hinner åka hem, packa klart det sista och ta min resväska mot Vaxholm och sova hos Emma eftersom att hennes mamma skjutsar oss till Arlanda på morgonen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0