Sammanfattning för dem senaste dagarna!

Kom nyss hem från en trevlig vistelse hos Sasan. Äntligen har jag sett 21 Jump Street! Love it! Moahaha
Idag så vaknade jag och jag har hunnit städa upp (liite), damsuga, diska, sova i tre timmar, göra rent badrummet och träffa upp Matte, David och Leon i Kista då de skulle kolla på kläder. Vi 20 i nio var de klara och skulle hem, då gick jag till Sasan och var där i ca 4 timmar. Myyys

Hoppas ni haft en bra midsommar! Det har jag iallafall och det är kul att nästan hela släkten från mammas sida var därä! Jag tror inte att det hänt tidigare faktiskt :) I så fall var det typ 10 år sen och inte mer!

För övrigt har jag jobbat, varit med fina vänner, årets första dopp! Det har varit en bra vecka.
Imorgon och tisdag blir det bara jobb och sedan hem. Min moster och kusiner är över från Spanien och kommer hit från landet imorgon så jag ska bara vara hemma och inte ute och ränna. Dock slutar jag ju en aning sent båda dagarna... :/

I Fredhäll med mina vänner. Bild tagen från Erica (finns en massa fler som hon inte lagt upp !! När vi hade vårt första dopp osv :))

Bonden Ian på landet

Dans runt midsommarstongen

Jag och min bääbis Curry!

Jag påbörjade midsommakransen!Ian och kusin Maia (Maja har kransen som jag gjorde!)Nico och JOhanMoster och kusinerMamma och moster, lika?Alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn till gammelmormor Ulla i mitten som nyss fyllt 80 år!Midsommartårtorna! Väldigt goda :DMamma och IanPianJag och Jois

 

PS: Lite förvirrad över nya designen på Blogg.se men skönt nu att man kan ladda upp flera bilder i ett inlägg! Fort g¨r det också! På tiden :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0