Ni kan säääga vad ni vill

Tjo!
Sitter hemma och har haft en chill dag. Hängt med killarna och Erica, sedan jobb, allihoppa och sedan Donken efteråt. Jag och Erica drog hem och efter det har jag bara chillat hemma :)
Lite musik och chatt på FB.

Igår var samma stuk, samma folk och trevligt!

Imorgon blir det först vårdcentralen för att fixa hälsointyg inför körkortet och sedan blir det Fredhäll häng med mina fina vänner! Schyrre värre


Jag, Matte och Erica igår. Mystime!



JOSSAN, om du inte hört den här, lyssna! Tror att du kommer gilla den ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lyssnade på den nyss! Näääk är tyyyngsta asså! Blir lite kär asså.. :$ <3

2012-06-20 @ 19:59:53
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0