Magaluf ändringar

Hei hei!
Sitter hem och chillar, funderar på om jag hinner till kista och tillbaka inom en timme (har pojamas på mig..) för att hämta mina glasögon som jag beställt!
Igår var det jobb och sedan träffade jag Emma och Emma i Rålis, vi var där en stund innan vi drog vidare. Kom inte hem så sent så det var skönt, däremot vaknade vi sent. Jag och Emma dvs. Andra Emma åkte hem före. Förvirrande med Emmor, jag vet haha
 
Är barnvakt idag för mamma ska ut med sina vänner på middag. Kommer få sällskap av Erica.
OCH, på tal om det!!
En tjej som skulle följt med till Magaluf ska avboka sin biljett och för att slippa betala för den ändå så kan någon ta över den biljetten, fast boka med andra uppgifter, så jag frågade Erica OOOOOCH, hon ska med! :D
Det enda är bara att se till att fixa bokningen och föra över pengar osv osv. Kan bli lite krångel men det ska lösa sig ;)
Och våra sista dagar så kommer ju Matte, David och Leon vara där :D
Allt känns bara så awesome just nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0