Kompensation

Goddag!
Vaknade typ 11.40 och tryckte på snooze ett par gånger innan jag ringde Matte för att vakna. Så nu är jag uppe och ska ta mig en dusch och se till att äta innan jag möter upp honom för att åka till jobbet.
Har även pratat med Erica och hon jobbar också sent idag. Och till sist har jag pratat lite med min Emmo som redan jobbar haha, så hon fick lägga på
 
Vill typ kompensera (mitt nya ord) med inlägg efter alla oaktiva dagar trots att jag inte vet vad jag ska skriva haha
 
Lyckades övertala David att vi alla ska kolla på Dear John i helgen haha, det ska bli bra grejer!
Satt helt tårögd genom halva filmen inatt, har ni inte sett den så GÖR DET! Jag såg den på bio med Smuk för två år sedan och han ville inte se den för att det är värsta tjejfilmen men han gillade den så får se vad killarna säger när den är slut ;)
 
 
En bra soundtracklåt till filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0