Gårdagen och dagens


Semisonic- Closing Time (soundtrack of Friends with Benifits)


Så skönt att jag bara har en lektion imorgon haha
Psykologi är det och jag tror inte ens att det är nåt speciellt man ska göra då. Skolan är ju i princip slut.
Däremot så har jag två svenskauppgifter och ett matteprov kvar (rester) men fram till onsdag så ska allt vara klart!
Däremot har jag lite ångest över den ena svenskauppgiften med tanke på att jag inte läst boken och man ska skriva om tre händelser. Man får välja dem själv men jag har kommit till sida 40 bara typ -.-

Men men!

Igår var ju jag och Johan på bio, såg The Dictator och den var skitrolig haha. Därefter åkte vi och mötte Alexandra, Sofia (hennes brylling), Erica och Mathias. Åkte till en fest i Älvsjö. Det var inte värsta röjet men det var trevligt! Faktiskt. :)
Däremot kändes det som att jag skulle dö i stormen. Vi var tvungna att gå ganska mycket igår och jag var GENOMBLÖT. Mitt hår kan typ inte ens bli blött av regn, men det droppade haha

Innan vi alla drog hem stannade vi i Telefonplan och åt på McD. Jag, Johan, Erica och Mathias. Sen åkte jag och Johan hem men gick av i Västertorp och GICK till Bredäng. Helvettesväg i det vädret :P

Sov väldigt gott och vi låt och drog oss i sängen hur länge som helst innan vi tillslut beslutade oss för att dra till Mariatorget och äta sushi!
Sen åkte vi hem till mig, innan han åkte tillbaka hem.

Time to sleep, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0