Filmdags innan läggdags

Hemma nu efter min dag på jobbet och trevligt umgänge på McD efteråt!
Fick sällskap hela vägen till Kista ikväll av Erica och nu hade jag tänkt kolla på film innan sängdags!
Snart är Dear John nedladdad så det blir nog den att se. När jag väl sett en film med Channing Tatum blir man som nykär igen (vet inte hur många gånger jag blivit det av honom hahahaha, skämt åsido..) så då måste jag se minst en film till med honom. Såg ju 21 Jump Street igår hos Sasan
Imorgon blir det bara jobb igen och sen hem och får se om folket är vakna en stund efter jag kommit hem.
 
Men nu är det dags att ladda upp med chips och dipp och se på film!!
Nattinatti
Bild på mig och Lilian när vi åt lunch för någon månad sen. Lagom matchande med varsin gammal lagtröja med våra namn där bak! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0