Chips, cola och Joseph Gordon-Levitt

Har nyss plattat om håret. Lyssnar på musik och har varit inne på Facebook litegrann. Jag kan ju säga att fredagar är verkligen ingen dator/chatt kväll eller natt, vad man nu ska kalla det ;)
Jag var barnvakt idag åt Nico medans mamma var ute på middag med några vänner. Jag hade Erica som sällskap och hon bjöd på chips och cola. Mums!
 
Vi lyckades kolla på två filmer, jag iallafall då hon åkte efter halva andra filmen. Jag hade laddat ner två filmer med Joseph Gordon-Levitt. Vår nya kärlek haha
Helt störda filmer. Eller den andra åtminstone! Men han är en bra skåderspelare så det är helt okej! (Funtar på att ladda ner 500 days of Summer.. Erica såg den tidigare idag och jag har inte sätt den sen förra sommarn hihi)
 
Imorgon får det inte bli att sova bort hela dagen. Ska se till att fixa lite här hemma och sedan åka till pappa. Det var ett tag sen! Amanda kommer med och Leon kanske kommer. Sedan ska syster min envisas med att ta med småkillarna... Jag blev övertalad att ta med Nico iallafall haha
På kvällen blir det filmmys i Årsta! JAG lyckades övertala killarna att kolla på Dear John haha, och så ska vi förmodligen se en annan film också. Förhoppningsvis Project X, har velat se den heeela tiden men det har aldrig blivit av.
 
Inte mycket mer att skriva om så jag avslutar med en god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0