Barnvakt

Heej.
Förutom den här meningen tänker jag inte ens kommentera vädret!
Är hemma och barnvakt till Ian och Nico, mamma jobbar extra idag.
Igår efter skolan mötte jag upp Erica och vi åkte verkligen fram och tillbaka runt hela innerstaden men tillslut åkte vi hem och då hade vi även mött Johan. Han följde med mig hem en liten stund innan han drog vidare. Så jag hann duscha, äta och fixa mig innan jag mötte upp Erica igen och tillslut drog vi till Mathias :)
Det blev bara vi tre men det var lika trevligt ändå!
Ikväll ska jag sova hos Johan också och vi ska kanske på bio :) Han ville vara med mig nu innan jag och Emma åker.

Men nu ska Ian sova middag så måste natta honom!



Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0