Sova

Nu kom jag på varför jag inte gillar att vakna tidigt. INGET händer ju!
Visst, sysslor kan man ju göra men det är jag för trött för.
Efter jobbet igår åkte jag till Husby och gick två gårdar bort från mig där Emma och Emma var, hos Mona. Vi satt utanför hennes balkong (hon bor på bottenvåning) på en bänk och så spelade vi kort och åt ostbågar haha
Hennes lillasyster var med oss, helt underbart söt.
Bella kom lite senare också men stannade inte länge innan vi alla drog. Emma sov över hos mig och hon åkte nyligen så jag ska väl äta och fixa här hemma, jobb vid 5 som varje tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så vacker så att jag dör! <33

2012-07-16 @ 16:51:04
URL: http://sjuttoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0