NUU fattar jag!

För tillfället håller jag på att packa klart inför Magaluf! Ska upp imorgon bitti och fixa mig, Erica går på mitt tåg och så möts vi alla som ska till Mallis i Centralen och tar flygbussen till Skavsta! Runt 19.00 är vi framme i Mallorca (!!) och det ska bli sååå kul!
Sedan så kommer Lilian att vara där, Kian, Melinda och säkert nån mer jag inte kommer ihåg.. Och några dagar senare kommer Matte, David och Leon!
Det ska bli så himla kul! Erica och försökt tagga upp mig hela dagen och jag har inte fattat det än, men nuuuu, nuuu! Aaah HYPE!
 
Har snart packat klart så mycket som går innan man går, vissa saker måste göras i sista minuten. Och sen ska jag soova. Måste upp halv 9.. Erica ska ringa mig så det är näääjs.
 
Annars då? Nytt:
Jag och Johan har gjort slut. Trist... Men det är sånt som händer helt enkelt.
Min mobil försvann
Jag har köpt en ny mobil! (Typ en likadan haha, sorgligt nog..)
Träffade Filip idag för sista gången på minst ett åår!
Jag har två par nya skor införskaffade! Gröna converse och blåa tygskor som jag köpte idag för 50 kr :P Erica köpte liknande för samma pris!
 
Om jag lyckas använda internet-caféet där så blir det förmodligen uppdatering, beroende på hur snabbt internetet är hehe
 
 
Mallis för snart 2 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh synd! :(

Vill se bilder på skorna när du kommer hem! Ha så jävla kuuul nu! :D <3

2012-07-17 @ 15:25:13
URL: http://sjuttoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0