Dilemma

Hade för mig att det var igår jag skrev senast... :S
Oh well! Vaknade för inte så länge sen. Jag var i Rålis en stund igår med Emma, Emma, Matte, David och tre killkompisar till Emmorna. Det slutade med att bara jag och tjejerna var kvar. Jobbade innan dess också och innan det så var jag i Årsta där jag sovit för att det blev så himla jobbig hemväg för mig.
Idag får vi se vad som händer. Jag måste se till att bli klar med mitt CV, städa rummet och duscha. Äta är nog en bra idé också..!
Lite senare kanske jag träffar Erica en stund men får se hurvida jag gör ikväll. Fredag trots allt och jag och Emma tänkte träffas, passa på nu när båda är lediga.
Dock så är Nico sjuk så det är ju bäst att vara hemma och hjälpa till. Krockar, det börjar bli min grej...
 
Men nu måste jag sätta igång med mina sysslor innan klockan blir för mycket!
 
Två bilder från i förregår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0