Dålig rubrikfantasi

Sitter hemma nu och ska förmodligen dra nånstans snart. Så fort jag inte har ont i magen längre, vilket jag haft mestadels av dagen.
Skippade jobbet idag och Erica kom över hit, sedan åkte vi till Solna och åt sushi! Muuums. Dock orkade jag inte äta upp allt.. Men vi tog med det hem till mig igen!
Har inga riktiga planer inför ikväll så får se vart nånting tar mig!
 
Förresten så jag har och Erica haft lite kul och bombat Matte, David och Leons facebooks genom att gilla alla bilder och inlägg som syns där. Däremot har de inte så mycket så det gick ganska fort haha
Och vi la upp 6 bilder på Matte som liten, en bild som han hatar haha
 
Vad gör man inte för att få lite tidsfördriv? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0