Dags igen för lite update??

Ligger i sängen med en däckad Kidah bredvid.
Jag bör också sova och jag känner att mina ögon vill det.
Idag har det varit jobb och jag var sååå hiiimlaaa otaggad på att jobba, MEN! Imorgon är min sista arbetsdag på 4 veckor och jag jobbar bara i tre timmar med som tur är sällskap med Erica, på tiden känner jag..
Efter jobbet blir det att möta upp min lilla bajan (Kidah) och så åker vi till Emma som ska ha middag!
 
Jag kommer att sova där också :)
 
Vad mer finns det att säga..?? Inget här iallafall.. Inte nu hur som helst. De senaste dagarna har varit lite konstiga och ovant. Men man vänjer sig.. Orkar inte med massa ståhej, trots att jag inte kommer kunna undvika det. Oh well.
 
Delar med mig av min vän Ice Cube då jag inte har några nya bilder. Inga cambilder ska det bli här heller för jag är ful som stryk för tillfället. Nu far fingrarna iväg på det här tangentbordet och jag gissar på att ingen orkar läsa allt detta.
Men en sista grej: Dags att byta design på bloggen igen! Har haft denna i ett år nu och den är så fuuul! Vet dock inte vad jag vill ha. Inte för enkel design, det blir tråkigt, men inte för mycket heller- ni ser ju hur detta ser ut liksom... Ha ha haaa..
 
 
 
Jag kan ju intala mig att det var en bra dag. Ja, jag tror det. Blir nog bäst så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0