Väldigt försenad uppdatering om mina julklappar!

Dags att lägga upp bilderna?
Förutom dessa så har jag även fått en jättefin handgjord kopp (stor och vid med guldkant på toppen) av mammas moster och kusiner, sedan av Johan har jag fått badskum, tvål och en grej som man skrubbar på huden för att lukta gott och glittra, allt från älskade LUSH och det luktar underbart! :D Sedan fick jag ett par örhängen i min favoritfärg- grön. Av hans mamma och syster fick jag även ett biokort men tyvärr har jag redan spenderat det haha, ångrar det dock verkligen inte.



Så!
Det var mest kläder jag fick men väldigt nögvändigt må jag säga. Och är inte klänningarna bara helt underbara??? :D
Nu är det The Bigbang Theory innan jag lägger mig.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefina babe!! :D Allt lär ju passa dig helt perfekt! <3

2012-01-18 @ 12:57:53
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0