Mot Stockholm stad, men först lite förberedelser!

Tja!
Är hemma och gör mig klar för att åka in till stan och möta Emma och Bella. Ska sova hos Emma inatt men för tillfället har vi inget planerat, det kommer inte att bli en lång tid ute iallafall!
Men duktig som jag är har jag varit i skolan hela dagen idag och det har jag varit under hela terminen hittills, börjar bli en bra vana och jag är stolt över mig själv!

Länge sen man var hemma själv också, det skulle inte sitta dåligt som den vanan haha, ingen Ian som springer runt och härjar och petar på saker eller vandaliserar överhuvudtaget, känner dock att om det fortsätter såhär så kommer jag sakna det! Men får inte tag på mamma så har ingen aning om var hon är faktiskt..

Hur som helst! Fixa nu det sista- packa klart sovgrejer och sen rullar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0