Here again!

Anledningen till att jag förmodligen inte uppdaterar så ofta är för att den här datorn är helt skadad och därav går jag aldrig in överhuvudtaget.
Men nu känner jag att jag får offra mig lite, dock så har jag inga nya bilder på datorn från mobilen och kameran för som sagt- datorn är skadad haha
Idag har jag varit i skolan, även jobbat och allt rullar på som det brukar- aldrig nån ledig dag och jag önskar nästan att det var fler dagar på veckan. Kanske en eller två helgdagar till hahaha
För varje vardag går jag ju i skolan och måndag, tisdag och torsdag jobbar jag så jag vaknar mellan 6-9 de dagarna och kommer hem 10 på kvällen. Då finns det inte så mycket att göra. På onsdagar träffar jag alltid Johan för det är inte säkert att vi kan träffas under helgerna då jag träffar vänner. Det gör att jag knappt aldrig är hemma och kan träffa mamma, Ian eller Nico och jag har aldrig en ledig, lugn dag.

Men nu har jag hur som helst lite fritid så tänkte ägna den till detta.
Imorgon blir det fest hos John som jag och Sofia ska till, det blir nog kul! :D

Men nu måste mamma hjälpa mig med spanskan för jag har en muntlig presentation imorn som jag helt glömt bort.

CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0