Problemet fixat!

Åh! Äntligen har jag fixat så att man kan lägga in bilder igen, fattar inte hur jag lyckades ta bort alla ikonerna!
Är hemma nu iallafall och Johan gick för snart en halvtimme sen. Har jobbat idag och det gick väl bra. Ska upp tidigt imorn också. Eller tidigt och tidigt... 10 haha
Men efter det jobbar jag inte förrän måndag så det är nice!

Har köpt en ny dator nu så kan ändå inte lägga upp några bilder hahaha... Men får ta och lägga upp nåt från facebook sålänge. Har även köpt två saker så får ta kort på det och lägga upp ;)



Jag och min fina vän Sasan!

I'll be back! Får bli mer uppdatering nu med en ny snabb och funktionell dator och kan även lägga upp bilder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0