MAGALUF-RESAN BOKAD!

Faaaaaan hela mitt lååånga inlägg försvann...!!!! Så som vanligt när detta händer skriver man snabbt och mer kortfattat (vilket man egentligen skulle kunna göra från första början) Nu är iallafall Magaluf-resan bokad efter många om och men om pris, datum och hotell. Ska åka med Sofia, Jennifer och Leonor samt några andra tjejer som jag inte riktigt träffat än men faan vad kul vi ska ha! Reser mellan 17-24e juli så det är ju då som det är varmast på året. Dock en bit kvar... Men det går snabbt och så har man även nåt att längta efter :) Imorgon så är det ju även Alla hjärtans dag- den mest överskattade dagen på året enligt mig. Det är antingen romantiska par eller sura "rebeller" och ett väldans tjat om denna dag när den närmar sig. Jag tycker ändå att den är ganska mysig men tyvärr blir det inget mys för mig för jag kommer att jobba då. Ska träffa Jois på onsdag så vi får väl försöka att styra upp något då istället! Men nu måste jag verkligen sova för hade tänkt att trots att jag har sen vecka gå på fördjupningen kl 9 för att komma ikapp på matte b. Så ni får önska mig lycka till med att komma upp i tid haha! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0