Hur lägger man upp en bild här????

Asså! Hur fan lägger man in en bild här nu då?? Aja, gick upp tidigt- vid 8 men jag börjar inte förrän halv ett, slutar tre. Kan inte sluta tänka varje onsdag att varför inte börja tolv och sluta halv fyra för annars har vi alltid börjat tolv på onsdagar (sena veckor). Igår var det ju alla hjärtans dag och jag hade köpt en bukett tulpaner till mamma, hennes favoritblomma och jag hade kunnat visa om jag visste hur man la upp en bild här haha Av mamma fick jag ett set med duschtvål och hudkräm med kokosnötlukt! Fick även en skrubb till hihi Idag ska jag sova hos Johan och det kanske blir att vi firar alla hjärtans dag idag genom att gå på bio, men inget storslaget, dvs inga presenter eller så vidare. Nu ska jag bli klar och åka mot skolan. Måste äta innan vi börjar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha ;D jag har ju övat och tränat upp min röst så att jag kan ta alla toner, det är en bra tonart för mig :P

2012-02-15 @ 10:59:07
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0