Yeeeah buddy!

Hey baby, hey baby, heey!
Sitter i sängen och lyssnar på musik och äter.
Har nyss gjort klart skissen på modellen vi ska ha på vår UF-produkt och efter maten ska jag sätta igäng lite med filosofin för att fräsha upp minnet tills imorn! Det går bra nu, kompis det går brrra nu :D
 
Annars? Ingen ledighet från skolan tyvärr. Men ganska lugnt ändå. Hade två lektioner idag och jag lyckades jobba flitigt. Kom väldigt långt på presentationen jag och Alex ska ha på naturkunskapen imorn. Om hormoner sörrni.
Jobb var det där med, sen chill med Junior innan jag åkte hem.
 
IMORGON ÄR DET FREDAG OCKSÅ!!!! Weeeheey! Efter skolan blir det väl att gå hem och fixa sig, sen ner till grannen min, Mona, och föra med henne och Emmo innan det blir utgång. Asnajs skulle jag nog säga. Väldigt taggad om det inte märks ;) hah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0